ემოციები... (სევდია, სიხარული, ბრაზი (upside out)

უცხოელებს (ვინც საქართველოში ჩამოდიან ერთი წლით საცხოვრებლად), როცა კულრტურულ ტრენინგს ვუტარებ(დი)  ვუხსნი(დი)  ხოლმე სხვადასხვა ფაზებს, უცხო ქვეყანაში ცხოვრების.... (honeymoon is over)
რატომ ვიწყებ ამით? იმიტომ რომ მინდა, საკუთარ თავს ვუთხრა, რომ ვიცი ეს ფაზები!!!!
თითოეულ ეტაპს თავისი ხიბლი აქვს. მინდა, საკუთარ თავზე გამოვცადო და მარტო თეორიულად არსებული ჩემი ინფო პრაქტიკაშიც მოვსინჯო და თან ექსპერიმენტიც ჩავატარო მის ჭეშმარიტება/მცდარობაზე....
რა შუაშია სხვა ქვეყანაში ცხოვრების სხვადასხვა ფაზები? იმ შუაშია, რომ მგონი ფაზას ვიცვლი უკვე.... :)  ემოცია მძლავრობს ჩემს გონებაში, ვიდრე ყოველდღიური სიახლეების წერის სურვილი...
არ ვიცი, მგონი ჩემი ბლოგი,  დანიშნულებას იცვლის...
მაგრამ ისიც ვიცი, რომ ემოციაზე წერა ასე მარტივი არაა და არც მინდა... არა რამეს მოვიფიქრებთ მე და ჩემი ემოცია... :/ რომ უფრო სახალისო წასაკითხი ვიყოთ და არა ემოციური... :) :)

კი აუცილებლად მოვიფიქრებთ...

მალდე დაგიბრუნდების სურვილით... :/

Comments